Wednesday, January 27, 2010

syukran umi,fatin,wan,fina,fini,dan "abah".....


Di saat aku hilang arah tujuan hadirnya seorang insan yang berhati mulia telah memulihkan semula semangat ku.....ini lah yang diktakan takdir Allah SWT...apabila dia hilangkan seseorang dari kita maka DIA berikan pula yang lain...setiap apa yang berlaku ada hikmahnya yang tersembunyi...
Mudahnya aku senang dengan panggilan "ABAH"... dia memg seorg abah...cara mendidik dan menasihati aku seperti aku adalah anaknya...jadi walaupun aku duduk di universiti ni jauh dari keluarga tapi aku ada abah....hahahaha....seronok...alhamdulillah....... di samping abah sebenarnya aku juga punya teman sahabat dan kekasih2 hati yang lain yang banyak membantu aku dalam meneruskan ranjau sebagai seorg mahasiswa di sini...mereka la teman-teman ku.... umie yang senget, fatin yang kdg2 sengal, kak cik yang semakin kecil atau wan, fina dan fini..... terima kasih semua.....tu gambar kawan2 teman yer...."abah" biarlah rahsia.,...wassalam...

1 comment:

SuMz said...
This comment has been removed by a blog administrator.