Wednesday, December 8, 2010

PerJuaNgaN Di MeDan PeRaNg TeLah BeRMuLa...

Assalamualaikum semua.. Dikesempatan yang masih ada ni.. dan la sikit saya nak bercoleteh sedikit sebelum saya masuk ke medan perang... hahahaha... leh caya ker.. sebenarnya tak lama lagi saya akan masuk fasa kem tahunan PALAPES UPSI 2010 yang terakhir la kiranya ni... huuuhu... tak sabar.. tapi macam penghabisan yang susah ditamatkan... mula fasa kem pada 10 Dec 2010 hingga 25 Dec 2010..  Masa kem ni macam-macam yang saya akan lalui seperti ujian kawad, ujian senjata, ujian bertulis, ujian baca peta, ujian baca perintah dan lain2 lagi.. Tapi ni semua adalah pengalaman yang mungkin tak boleh dijual beli dan susah untuk dimilki dan dilupai.. Walaupun saat ini berjauhan dari keluarga tersayang namun saya tetap tabahkan hati.. Sedangkan kawan-kawan yang lain sedang seronok bercuti bersama-sama keluarga di rumah. Namun ini juga pengorbanan bagi saya..
Okeylah... cukup di sini.. nanti teman sambung citer lagi..

No comments: