Wednesday, December 21, 2011

MUSIM BUAH-BUAHAN

Hari ini sangat seronok, kerana rakan-rakan sekelas dengan aku datang ke rumah. Agenda makan semua buah-buahan yang aku bawa pulang dari kampung. Macam-macam ada, buah durian, rambutan, manggis, langsat, duku dan lain-lain. Aku selalu ingat pesan "Wan No" aku, rezeki mesti dikongsi bersama. Bila kawan-kawan datang dan makan dengan penuh rakusnya, hati aku berasa sangat seronok. Namun terselit sedikit perasaan sebak dan sedih. Selepas ni tak tahu la bila pulak dapat makan bersama-sama dengan kawan sepejuangan ni. Sem ni last aku sebagai mahasiswa IPTA. Sesungguhnya aku rasa macam tak percaya dah nak habis belajar. Rasa rindu pada kawan-kawan sangat sudah dirasai. Namun lumrah kehidupan setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan.

No comments: